PSYCHOLOGICKÉ A PORADENSKÉ SLUŽBY
|
Psychosociální výcvik Vhodný zvláště pro personalisty, vedoucí pracovníky a všechny osoby, které potřebují umět dobře komunikovat, nebo jsou přímo v prvním kontaktu s klientem a přejí si udržet jeho zájem. - Jak odhadnout vlastnosti druhých osob (dva bloky) - Asertivita, její možnosti a meze. - Základy mentální hygieny - Výběr, přijímání a rozmísťování nových zaměstnanců - Vzdělávací seminář - psychologie prodeje - Základy firemní kultury - Neurotechnologie mozku - Týmy a týmová práce
Transkční analýza Výcvik v analýze transakcí představuje výcvik v komunikaci a je plánován na 2-3 dny. Slouží především k výcviku prevence a řešení konfliktů, vychází z původní teorie Erika Berna. Výhoda TA je v tom, že můžeme sami regulovat napětí v rozhovoru a jestliže nechceme, aby došlo k přímému konfliktu, je v našich silách konflikt zastavit. Kromě jiného se používá v jiné modifikaci rovněž jako psychoterapeutická metoda. Technika je rozpracována do detailů a je možné ji aplikovat do všech oblastí života
Krizová komunikace Tento blok je rozdělen do dvou částí po šesti až osmi hodinách. První oddíl je zaměřen na komunikaci s médii, je více zaměřen na poskytování a formulaci zpráv, např. při nehodách v průmyslových podnicích, či jiných podobných událostech. Druhá část se zabývá komunikací při hromadném propouštění zaměstnanců. Zahrnuje přípravu manažerů na rozhovory s vlastními zaměstnanci i se zástupci různých institucí. Je to opět interaktivní výcvik, kdy cca 1/3 času je věnována teorii a 2/3 patří tréninku. - co je krizová komunikace - hlavní rizika při komunikaci s médii - jak formulovat sdělení - jak reagovat na nečekané otázky - jak se vyhnout nepříjemným otázkám - pozitivní vystupování - trénink s kamerou a rozbor případových studií
Outplacementové služby - „conducting a notification meeting“ - Psychologie nezaměstnanosti - Krizová komunikace – aktivní trénink - Práce s jednotlivcem - Projekt a techniky hledání zaměstnání
|
Kubišova 13, 180 00 Praha 8 – Kobylisy Tel. a fax : 222 717 196, 286 580 412, Mobil : 723 113 639, e-mail : geona@centrum.cz |