PSYCHOLOGICKÉ A PORADENSKÉ SLUŽBY

 

Psychosociální výcvik

Vhodný zvláště pro personalisty, vedoucí pracovníky a všechny osoby, které potřebují umět dobře komunikovat, nebo jsou přímo v prvním kontaktu s klientem a přejí si udržet jeho zájem.

- Jak odhadnout vlastnosti druhých osob (dva bloky)

- Asertivita, její možnosti a meze.

- Základy mentální hygieny

- Výběr, přijímání a rozmísťování nových zaměstnanců

- Vzdělávací seminář - psychologie prodeje

- Základy firemní kultury

- Neurotechnologie mozku

- Týmy a týmová práce

 

Transkční analýza

Výcvik v analýze transakcí představuje výcvik v komunikaci a je plánován na 2-3 dny. Slouží především k výcviku prevence a řešení konfliktů, vychází z původní teorie Erika Berna. Výhoda TA je v tom, že můžeme sami regulovat napětí v rozhovoru a jestliže nechceme, aby došlo k přímému konfliktu, je v našich silách konflikt zastavit. Kromě jiného se používá v jiné modifikaci rovněž jako psychoterapeutická metoda. Technika je rozpracována do detailů a je možné ji aplikovat do všech oblastí života

 

Krizová komunikace

Tento blok je rozdělen do dvou částí po šesti až osmi hodinách. První oddíl je zaměřen na komunikaci s médii, je více zaměřen na poskytování a formulaci zpráv, např. při nehodách v průmyslových podnicích, či jiných podobných událostech. Druhá část se zabývá komunikací při hromadném propouštění zaměstnanců. Zahrnuje přípravu manažerů na rozhovory s vlastními zaměstnanci i se zástupci různých institucí. Je to opět interaktivní výcvik, kdy cca 1/3 času je věnována teorii a 2/3 patří tréninku.

- co je krizová komunikace

- hlavní rizika při komunikaci s médii

- jak formulovat sdělení

- jak reagovat na nečekané otázky

- jak se vyhnout nepříjemným otázkám

- pozitivní vystupování

- trénink s kamerou a rozbor případových studií

 

Outplacementové služby - „conducting a notification meeting“

- Psychologie nezaměstnanosti

- Krizová komunikace – aktivní trénink

- Práce s jednotlivcem

- Projekt a techniky hledání zaměstnání